Nedräkning...

Nattens arbetspass är mitt näst sista nattpass, om allt går enligt schemat! Om gårdagens nattpass bjöd på osedvanligt mycket jobb (fram till midnatt nästan) så har detta pass börjat i det motsattas tecken. Lugn och stillhet. Nåja, jag har med mig ett par filmer som tidsdödare ifall det inte finns något på de tv-kanaler som finns här. Igår såg jag en härlig roadmovie som jag varmt rekommenderar, nämligen "Wild Hogs"! Bra skådisar, rolig handling om ett gäng medelålders dudes och en jäääkla massa bra musik! Perfekt timing dessutom nu när jag och ett par kompisar håller på och arrar ihop sommarens resa till Sweden Rock Festival... Blir det Wild Hogs 2?!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0