Sågning eller...?

Då vårat band nu har ett antal studioinspelade låtar att tillgå i gig-sökning och ren PR så skickade jag in tre låtar till en webbradiostation som söker nya bra rock/hårdrocksband. Två tunggunglåtar och en tredje som var lite snabbare... Svaret som följde den snabbare låten:

"Meddelande:
Tack för ännu en låt. Jag tycker att det känns lite för mycket svensk progg
för att det skall kännas helt rätt för oss. Dock tycker jag att denna låt är
det bästa jag hört från er. Kämpa på. /Joe"


Ehh.... Vi har hört att vi låter som en hel del olika varierande saker men denna var dock ny! En del menar att vår sångare Staffan låter som en i Nationalteatern. Kanske det Joe också menar? Vem vet? Vi lägger till ännu en pinne i listan på vad vi låter som... Kul faktiskt!

Kommentarer
Postat av: JCG

Hehe jo men undrar om man inte kan se det såhär: att folk kliar skallen & letar jämförelser betyder att ni har nåt eget, & det har ni ju...

2007-09-16 @ 19:43:07
URL: http://www.nogg.se/jcg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0