Återställare...

Eftersom jag var på en Djurgårdsmatch med systersonen Tom igår så var mitt grönvita hjärta tvunget att få sitt idag! För att återställa balansen... På en fd breviskollegas födelsedagsfika igår förmiddag fick jag höra att det skulle vara en sk bajens familjedag på Söderstadion idag. Öppen träning, tipsrunda, utförsäljning av matchtröjor mm. Kul! Jag behöver en ny träningsoverall och ett par softarshorts att slappa i hemma. Därför pös jag in direkt efter frukost idag och kollade in utbudet. Tyvärr inga träningsoveraller men massor av andra balla saker. Jag åkte hem nöjd med ett par bajens grå-svarta tränings-shorts (Kappa, modell långa & mjuka) som var helt oanvända och fortfarande inplastade, ett par svarta mjuka shorts (nr 17, Zengins) och José Monteiros matchtröja från Royal league förra vintern! Shortsen kommer användas flitigt och matchtröjan kommer mest sparas som kul kuriosa. Monteiro är en talangback från egna leden med vindens hastighet som jag fetdiggar!
Allt inköpt till det överkomliga priset av 100:- styck!


image77
Bajen i nämnda Royal League-matchtröjor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0