Skivköp, del 2!

Med två stora marknadsplatser i Nacka (Sickla och Forum) hoppades jag slippa åka in till trängseln i city men icke, det lilla utbudet som fanns i de fåtaliga affärerna med musik-cd innehöll endast de absolut säkrast säljande svensson-grejerna. Eller som hon som ansvarar för skivutbudet i ena affären sa: ibland inte ens det!
Fine, om man nu vill köpa Gessle, Kidz Hitz, Ledin eller Poodles och dylikt.... Oh well. Nu har jag beställt via nätet istället. Principsak!

Däremot fick jag hem en tidigare film-beställning idag: The Young Ones! Har hunnit avnjuta två avsnitt ikväll och det var mycket bättre än vad jag kom ihåg!! Brutalt roligt!!

.
image83

Kommentarer
Postat av: JCG

Ah, humor! :-)

2007-11-01 @ 01:59:24
URL: http://www.nogg.se/jcg
Postat av: Tapani Kansas

Gessle, Poodles och Ledin! Legender!! Vad mer behövs?? Hmm, det ska var BWO i sådana fall!!!!

2007-11-01 @ 15:26:52
Postat av: Tommy

Eller Idol 2003-2007 sjunger schlagerhits? (Vilket bör innebära en blank och tom skiva... Hehe!)

2007-11-01 @ 16:23:54
URL: http://watchkeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0