Musikpaus...

Det blev inget nytt band direkt. De som jag provspelade med hade en kompis till några av bandmedlemmarna som helt plötsligt dök upp och ville vara med... Då är man i princip chanslös som "främling" eftersom personkemin är prio ett i ett band. Har man en kompis som aspirant så vet man vad man får och jag kan inte säga något eftersom jag hade gjort likadant själv. Varje gång! Tyvärr dök den här killen upp efter att jag hade provspelat så jag fick leva i falsk förhoppning ett tag då det var verkligen positiva tongångar från det hållet.... Oh well. Life goes on.
Nu ska jag passa på att njuta av att inte behöva grubbla över låtar, repningar, bandrelationer, spelningsletande mm mm... Vad ska man hitta på med all tid man fick loss helt plötsligt?? Najs! Jag fortsätter väl att söka band lite halv-passivt.

Kommentarer
Postat av: JCG

Se till att banka upp nån "gubbe" i WoW till 60-70 nånstans kanske? Så kan du åxå häpna över feta xp & smällhöga gold rewards & asskicker armor/weapons ;-)

2007-11-07 @ 14:30:04
URL: http://www.nogg.se/jcg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0