But why is the rum gone?

Ah... Dom som känner mig vet att jag stordiggar äkta pojk-matiné-äventyrs-filmer á la Indiana Jones och liknande. (Mer än äkta b-skräckisar, hehe!) Nyss har jag precis avnjutit sista delen i Pirates of the Caribbean trilogin. De filmerna är exakt den typen som jag älskar! Jag hoppas verkligen inte att det slutar som en trilogi och det är ju lite upplagt för en fortsättning.... Fasen, kan dom skaka liv i Indy till slut så borde det finnas hopp om mer piratäventyr senare, right?! Sådana rullar kan man se om och om igen...


Yo, ho, haul together,
hoist the Colors high.
Heave ho,
thieves and beggars,
never shall we die.

.

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0