Ups & downs...

Ups & downs 1: Vi är med i matchen om radhuset och budar för fullt. Det är en kärring som budar emot hela tiden... Dock har vi lååångt kvar till vår smärtgräns vad gäller ekonomin och förnuftet. Imorgon knäcker vi henne! :-)
Ups & downs 2: Det jag befarade om midsommarafton slog in, jag åkte på nattpassen hela midsommarhelgen! Vi som har vår nya traditionella midsommarspelning på lastbilsflaket ute på värmdö-vischan och allt... Förhoppningsvis kan jag deala med dagpasset att jag kommer senare så vi hinner spela ändå.

Kommentarer
Postat av: JCG

Arggh, har de ingen känsla för traditioner? :)

2007-05-30 @ 23:07:59
URL: http://www.nogg.se/jcg
Postat av: Tommy

Say no more! Bökigt men detta innebär att jag inte kommer åka på jobba jul, nyår eller nästa års midasommar. This shit comes with the job...

2007-05-30 @ 23:29:31
URL: http://watchkeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0