Uppgradering?

Jag och tanten har länge sneglat på ett radhusområde nära där vi bor och varit på ett par visningar för att sondera terrängen inför framtiden. Vi var på en igår och den kändes helt enkelt perfekt. Fräsch trerummare med liten egen innergård och liten, liten gräsplätt. Det vore så otroligt skönt att komma härifrån lägenheten, jag har bott här sen jag flyttade ut från familjeboet -89! Det är verkligen ingen dålig lya eller knasiga grannar utan ett bra boende men man behöver lite ombyte och den här vi har spanat in verkar så grymt perfekt!
Det verkar vara fler som tycker så vilket bör ge en budgivning som kan bli tuff.... Vi ska till banken idag för att se hur mycket vi kan få löft om att få låna och sen se hur långt det räcker. Blir det inget den här gången så kommer det fler tåg! Jag och tanten har bott ihop nu i över tre år så det är dags att hitta något gemensamt och inte att hon är inflyttad till "mitt" hem. Fortsättning lär följa....

image27

Kommentarer
Postat av: Ante

Drooping in.....Kommer du ihåg "the god old ones".....zodiac mindwarp.....:)
Kul att se dina blog mindwarps..... :)
I'll be back.....

2007-05-28 @ 22:04:43
Postat av: veronika

..hoppas ni får chans till den...bor nämligen själv i en liknande lya som du beskriver..dock inte något köpt...:D..är så skönt med gräsplätt och att man kan gå ut på altan..

2007-05-29 @ 01:25:55
URL: http://akinovasblogg.se
Postat av: Tommy

Jodå, vi är med i matchen om lyan! Vi fick så pass bra lånelöfte från banken så mer än det är rent överpris.
Flakey-D!? Klart jag kommer ihåg Zodiac! Har kvar vinylen också. :-)

2007-05-29 @ 07:44:23
URL: http://watchkeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0