Rock'n'roll live!!

Så var det första "officiella" giget avklarat och jag hoppas det lät bra! Vi hade svårt att höra varandras instrument så det blev lite att spela efter det lilla man trodde sig höra och hoppas att det var i synk med resten av gänget. Som det ska vara live! :-) I logen (pannrummet) precis innan vi skulle gå på: trummisen så nervös att han ville spy, sångaren totalhaverinervös och påstod sig ha glömt alla låttexterna, jag och gitarristen så sugna att gå ut spela så vakten nästan fick hålla oss tillbaka. Rock'n'roll.....

Tyvärr har jag idag fått tillbaka min gamla nack/axelåkomma (tendinit), vilket jag kände igår att jag skulle få, så det blev till att rulla ur sängen imorse. Nu sitter man som om man hade en stödkrage på sig. Tur att jag har kvar medicinprylarna från sist jag jag kan kurera mig själv. Ännu mer tur att det inte var så här igår!

Kommentarer
Postat av: JCG

Det rockade. & inga glömda texter vad jag kunde höra :)

2007-05-25 @ 13:04:37
URL: http://www.nogg.se/jcg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0