Hej & hå!

Har vilat foten nu i ca en vecka men den envisas fortfarande att svullna upp när jag går... Störande som fasen! Har köpt seriösa jogginskor nu som bara står och väntar. Jag får cykla istället för springa och det är ju ok men det som stör mest är att vårat korplag kör sin andra match imorgon och jag kan nog inte vara med! Blä! Jag sticker nog dit och kollar ändå. Nu ska jag kombinera motion med nytta för jag måste cykla till Tyresö centrum och inhandla kattsand. Det blir ett bra motionspass med drygt sex kilo sand i ryggsäcken! Ride on!

Kommentarer
Postat av: JCG

Old school hardcore exercise? Låter som typ Rocky's träning i filmerna :-)

2007-05-07 @ 19:37:17
URL: http://www.nogg.se/jcg
Postat av: Tommy

Hehe! Det var ok som motionspass faktiskt. Man får klura ut alternativ när det strular, annars ligger man på sofflocket igen bara. Det händer inget om man inte ger sig ut och tar tag i det... Har jag märkt. :-)

2007-05-08 @ 09:15:53
URL: http://watchkeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0