Eh...?

Köpte en sprillans ny dvd-brännare på Onoff tidigare i veckan. Brännprogrammet Nero 7 följde med. Perfekt! Allt i ett paket, bara tuta och köra direkt. Eller inte: brännprogrammet Nero 7 som följde med en dvd-brännare kan bara bränna dvd om man köper till en uppgradering för över 600:-!! Tilläggas bör att brännaren kostade 299:-...
Skämtar de med mig!? Vad pysslar de med?

Hrmpf! Tur då att det finns ett antal bra fungerande gratis dvd-brännprogram och jag delar gladeligen med mig informationen om var man kan hitta dem nånstans. Utan extra kostnad!

CD Burner XP Pro 3.0.116
Hämtas på: www.majorgeeks.com/download4242.html

DeepBurner Free 1.8.0.224
Hämtas på: www.deepburner.com/?r=download

CD/DVD Burning 2.4.5
Hämtas på: ghosthunter.gh.funpic.de/tools.htm

Kommentarer
Postat av: JCG

Tankat första progget & ska testa, för Nero kan de ärligt talat köra upp nånstans, det slutade vara bra för x antal (under)versioner sen...

2007-07-30 @ 18:31:58
URL: http://www.nogg.se/jcg
Postat av: Tommy

Den funkar superbt för mig direkt och jag har aldrig kört en dvd-brännare förut. Go for it!

2007-07-31 @ 06:21:24
URL: http://watchkeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0