Gott nytt år!

Ska man summera 2007 så tycker jag det har varit ett bra år för mig. Provat annat jobb hela året, köpt ny lägenhet, bra semester i sommar med kanonresor till Estland och Gotland som solklara höjdpunkter! 2008 ser lovande ut med rockkryssning i mars med ett gäng goda vänner, Sweden Rock Festival (biljett köpt!) i sommar, tillbaka till normala arbetstider, hitta nytt band... Inga världsomdanande grejer men sånt som betyder mycket för mig i min lilla värld. Även de små guldkornen är guldkorn!

En klar "icke-aktivitet" 2008 är kommande konserten i maj med Kiss på Stadion. "Kiss" utan Ace och Peter....? Tillåt mig skratta! Kanske om de sminkar av sig.

Det gamla året ska firas av och det nya firas in och det blir tillsammans med ett par nygamla postis-kollegor. Det känns skönt att "komma hem" till den gemenskapen igen!

Gott nytt på er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Montana

Gott nytt ar fran Mexico brorsan!!
:)

Ses till Jul.."inte sa langt kvar nu.."
;)

2008-01-02 @ 02:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0