Nya grejer!

Nu är skivan vi håller på med riktigt på gång! Jag och gitarristen var i helgen i studion och mixade ner sex låtar och det låter överjäkligt häftigt!! Nu ska vi bara upphovsmanna-registrera dom så ska vi lägga ut ett par stycken på vår bandhemsida. www.myspace.com/jernrot
Jag och Inger har nu förbokat en lägenhet i ett kommande byggprojekt här i närheten! Vi fick just den vi hade som förstaval, perfekt! Det blir hyfsat skönt att komma ut ur huset där jag bott i snart 30 år.... Vi tar nybygget som en investerings-mellanlandning innan vi går vidare mot radhus som är målet. Kul att få bo först någonstans!  

Kommentarer
Postat av: Montana

Sa kan du ej saga om "varat hus" i kara gamla Alta!! ;)
Fan sa coolt, verkar vara stabila planer mannen! Grymt.
Har ju hort att radhus har en del utrymme, sa tankte plantera nagra snakes hos er :D
Samt ett par odlingar av diverse grona vaxter ;)
Hahahahaha.
/Lillen

2007-08-15 @ 02:19:34
Postat av: Tommy

U WISH!!!

2007-08-16 @ 12:10:45
URL: http://watchkeeper.blogg.se
Postat av: Montana

Hehe, sjalvklart inte :)
Seriost: Vart har ni funderat pa radhus?? Nacka, rentav Alta trakten? eller andra stallen runtikring huvudstan?
Oh. Horde igar en notis, om jag ej missuppfattade mina Spanska spraktalanger helt, att Boris Jeltsin(!) ville salja Karelen tillbaka till oss?? Runt 1994 eller liknande.. Hort nat???

2007-08-16 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0