Spännande!

Nu har jag och den läderarbetsansvarige på det finska företaget som tillverkar gitarrdelar utbytt ett par mail med idéer. (www.mikkihouse.com) Det blir nog så att jag kommer göra en beställning! Jag har fått bestämma färgnyanser och motividéer så det kommer verkligen bli min speciellt handtillverkade axelrem. (Vi bollade en hel del idéer om min karelska släkthistoria bl a. Kanske inte så samiskt men so what? Custom made, dam' it!) Dessutom är det livstidsgaranti! Kan inte tänka mig en finare födelsedagspresent till mig själv... :-) Två veckor i förtid men ändock. Den remmen kommer bli en ständig följeslagare med mig och mina instrument! Är riktigt spänd på att få se hur den blir till slut. Bilden nedan visar hur sångaren/ena gitarristen Jonne Järvelas, i allas vår nya favogrupp Korpiklaani, axelrem blev... (Det lilla som går att se.) Se tidigare inlägg annars.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0