Mer musik!

Just nu känner jag för en fet hårdrockskonsert!! Inte i Globen och kanske inte Hovet utan snarare ett lite mindre ställe. Lagom stort och med världens jäkla tryck! Dock inte för mycket folk i för litet ställe. Been there, done that... (En timmes köande för att få handla en bira och en timme till i kön till muggen.)

Den här line-up'en känns väldigt rätt just nu:

Avenged Sevenfold som förband! Dom röjde igång publiken på Guns' n' roses sist och jag väntar otåligt på deras nya platta.... 
image12
 

Kvällens headline vore allas hata/älska-band Manowar!! Spinal Tap eller true rockers? Vem vet, vem bryr sig? Tuuung rock levereras garanterat iaf!
image13

-Vad säger du, JCG? Skulle det funka?

Kommentarer
Postat av: JCG

Avenged vet jag nada om, dock är Trivium på g, förbandet til Mäjjden som gjorde vad gubbarna själva knappt klarade: råkkade röv.

Manowar är Manowar, på gränsen till pajastrams hela tiden men ingen kan ta ifrån dem attityden, äktheten när de inte bara svamlar skit om "vi bryr oss om våra fans" utan VISAR att de GÖR det, eller att de har en bunt låtar som iaf får mig att höja näven & yla med.

Lite röj live skulle sitta fint. Dock kände jag bara förakt inför en affisch på stan idag: nån misslyckad abort har dragit hit satanistpacket Venom, gruppen jag önskar Gud, Oden, Shiva, Buddha & tammef-n Mohammed gick ihop & utrotade från denna planet.

Skrika arslet av sig så fort Thule gör nåt, utan inbillade nazzetexter, går bra. Sen tas idioter hit som hyllar sin idol Hin Håle själv istället. Reality check, retards!

2007-04-24 @ 03:09:20
URL: http://riffraff.blogg.se
Postat av: Tommy

Nån misslyckad abort?? *asg* Inga höga tankar där inte... (Trivium? Ska kollas upp.) Venom! Försöker de fortfarande spela tuffa med upp-och-nedvända kors och sånt? De var clowner redan på 80-talet ju. Vem skulle tro på dom idag? Stön... Har de lärt sig spela än iaf? De har bara haft 20-25 år på sig!

Vad hände med Thule egentligen? De var bad boys först och sen superheta och sen försvann de bara.

2007-04-24 @ 03:31:20
URL: http://watchkeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0