Å min gitarr...

Förresten så ska jag hämta min gura imorgon! Fick svar på mitt mail att den skickats från Göteborg så den var väl slut i lagret då. Frågan är bara vart den hamnar, hos min lokala Post & pakethörna bredvid köttdisken i Ica eller i Företagscentret i grannkommunen? (Det är ingen riktig Post längre!! Hihihi...) Nåja, jag har kollinumret på paketet nu så jag får väl följa dess väg via cyberrymden och se vart den landar. Can't wait att få börja lära sig ett nytt instrument!! Känns som om man har stor del av lärandets resa gjord i och med att man kan lira bas men vi får väl se! Bara man lär sig grunderna ordentligt så lär man väl kunna lägga ett par sköna riff på demosarna sen... Jamma lite med JCG också? :-)

Kommentarer
Postat av: JCG

Cool, keep me informed.

Jamma med mig? Not yet.

2007-04-25 @ 01:59:23
URL: http://riffraff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0